Tuesday 26 April 2011

Masih Dalam Siasatan!!

Sekarang ni aku masih lagi menjalankan siasatan tentang kes Kecurangan & Pembohongan si dia!!
Baru-baru ni aku dapat information dari one of  my best frenz yang mana kawan aku tu ternampak si dye naik moto dgn pompuan.. Tapi aku xpercaya sampai la satu hari tu aku ternampak sendiri dye "BONCENG" pompuan tu.. Aku follow dye dari belakang tapi dye langsung xperasan.. Bukan main gatal lagi aku tgk pompuan tu..Tergedik sana tergedik sini mcm xpernah naik moto!! Aku sendiri pun x mcm tu.. Sampai hati dye buat aku mcm ni setelah 4 tahun lebih kami bersama.. Aku tk marah lau dye ade kawan pompuan lain and aku xkan marah kalau dye nak kuar dgn pompuan lain tp "JGN TIPU AKU"..If dye cakap jujur aku tak kan marah.. Ni tak dah la menipu aku pastu aku tunggu untuk dye explai kat aku tapi HAMPEH langsung tak de.. Bile aku tanya boleh dye xmengaku yang dye "BONCENG" pompuan tu.. Kat situ je dah nampak "PEMBOHONGAN" dye!! Xpe kau teruskanlah dgn "PEMBOHONGAN" kau tu.. Aku nak tgk sejauh mane permainan kau!! Once siasatan aku dah complete time tu baru kau tau langit tu tinggi ke rendah... Sekali aku dah benci sampai bile-bile aku akan benci!!


1 comment: