Monday 25 April 2011

Story About Me And Him!!

Agak lame gak aku x post something dekat blog ni..
sekarang ni life aku agak hectic n im kinda busy with my work..
tapi sekarang ni aku bukan nak story sal hal kje.. Aku nak story tentang kisah aku dan si sia...

Aku ada someone special dalam life aku..
kami dah berkawan n bercinta selama 4 tahun lebih..
Dye mmg bukan first luve aku..tp aku sayang sangat dye..
Coz bagi aku dye istimewa sgt..
Perkenalan kami bermula secara tak sengaja..
Pada mula perkenalan aku sgt bencikan dye coz cara dye pandang aku mcm dye xpuas ati n time tu mmg gaya dye seolah2 dye seorg yg Budget Best + Perasan Hensem!!
Setelah 2 3 kali kami berselisih akhirnya box karaoke menjadi saksi permulaan segala-galanya!!

Aku xtau mcm mane aku boleh tersenyum tatkala aku terdengar dye menyanyikan lagu dari AXL'S (Andai Dapat Ku Undur Masa) maybe aku teringatkan kenangan dgn arwah first luve aku kot!!Hurm setelah aku tersenyum mengenangkan lagu tu dye dgn gentleman n selambanya masuk ke box aku n memperkenalkan diri..
Dari situ bermula perkenalan aku dgn si dye...

Sepanjang Tempoh perkenalan kami macam-macam perkara dah kitorg tempuhi..
n family dye pun dah terlebih syg dan sukakan aku..begitu juga dgn aku!! Aku dah anggap family dye mcm family aku sendiri..Kalu nak cite tentang kisah aku dan dye mmg xkan abiz coz hubungan kitorg slalu diuji dgn pelbagai masalah..Tapi kami tetap bertahan...

Tapi sekarang ni dah xmcm dulu..Semenjak dye bertukar tmpat kerja baru n semenjak dye berkawan dgn salah seorang dari kwan opiz dye perangai dye mmg lain sgt2..
Aku sendiri terkejut tgk perubahan diri dye yg drastik!! "Ku sangka panas hingga ke petang rupanye hujan ditengah hari..
begitulah di ibaratkan perhubungan aku dan si dye skrg ni..Mane perginya janji2 yang dah dye ungkapkan dulu..Mustahil dye dah lupa semua tu?? MUSTAHIL!!

No comments:

Post a Comment