Tuesday 3 May 2011

Kenapa Masih Tak Nak Mengaku??

Aku tak faham betul dengan perangai mr.f ni?? Kenapa susah sgt dye nak mengaku?? If dye dah buat salah mengaku je lah kesalahan yg dye dah buat tu!! Aku xkan marahnye... Ni tak dahla dye xnak mengaku pastu siap boleh cakap lagi ade org nak cuba fitnah dye!! Tak kan org nak fitnah dye pulak lau bukti yang aku dapat tu mmg sah2 tentang dye dgn "GIRL" tu..Perangai dye yang asyik nak menafikan kesalahan dye tu yang membuatkan aku "BENGANG" giler ngan dye!! Aku ni bukan nye nak sgt menuduh dye ade gurl lain, tapi aku ade bukti ... And bukti-bukti yang aku dapat tu dari sumber2 yang boleh dipercayai dan bukti tu mmg 100 % betul !! Hampir 2 minggu aku ni bagai org giler mengumpul bukti semata-mata nak siasat kes penipuan Mr.f ni !! Aku berulang alik dari Kuantan ke Jengka semata-mata nak siasat kes ni coz tak nak tuduh dye yang bukan-bukan.. Tapi bile aku dapat bukti and mmg dah sah bukti tu betul dye masih lagi nak menafikan ape yang dye dah buat belakang aku!! And dye boleh cakap aku ni sengaja cari salah dye sebab aku ade "JANTAN" lain!! If aku ade jantan lain kenapa aku mesti menyusahkan diri nak cari bukti?? Lebih baik aku tinggal dye macam tu je and pergi dekat jantan lain!! Persoalannye sekarang ni aku tak faham kenapa dye masih tak nak mengaku kesalahan dye??


Antara Bukti-Bukti Penyiasatan Aku !!!


1)   Sms Mr.F dengan one of his officemate yang ade scandal dengan dye!!


Girl A:Marah dekat A lagi ker??
     Mr.F  :Xmarah pun...
     Girl A:Yelah..Sekurang-kurangnye tegur la..Nie x pon!!Lau       
             setakat tegur tu xkan ada org perasan yg kite ni 
             "COUPLE"!!
     Mr.F:Sory xtegur nnti diorg tau kite "COUPLE" xpasal-pasal 
           kena mengadap bos!! Tak ingat ker Polisi company??
   Girl A:Yelah tapi tak salah kan lau bertegur sape?? Mr.F kita 
           nie betul-betul "COUPLE" ker??   
    Mr.F:Ye kita "COUPLE"!!



2)  MMS Mr.F dengan second Officemate yang ade scandal dengan dye!!



            First mms !!



Picture ni merupakan gambar  "SCANDAL ke 2 Mr.F!!
Girl ni merupakan Girl yang same aku nampak naik moto dgn
 Mr. F hari tu!!
Girl ni satu Office and satu Department dgn Mr.F..
Ramai saksi dekat office Mr.F nampak diorang ni selalu keluar bersama!! Antara saksi yang nampak diorang keluar bersama tu adalah bos Mr.F sendiri!!
Picture ni dah pun aku edit unuk mengelakkan dari si Girl ni dapat malu..
Bersama-sama dengan mms ni ade disertakan note untuk Mr.F!!
Note : U kata nak teman i "TIDO" jom .. 
Mr.F cakap diorang hanya kawan je xlebih dari tu..And this girl ni antar mms ni untuk bergurau je!! Biasalah kawan-kawan nak bergurau.. Kawan ape yang bergurau sampai ajak tido?? Ingat ape PEREMPUAN MURAHAN AJAK JANTAN TEMAN TIDO ?? Pelik betul aku dengan girl ni??


                                                                                               Second Mms !!


Picture ni merupakan tangan girl dalam pic diatas!! Aku xfaham ape motif dye antar gambar ni beserta dengan note untuk Mr.F!!
Note yang di attach with this picture :
"TENGOK LAWA TAK JARI I NI MENGEMBANG!!
Entah ape entah motif dye..Mcm ni pun mms kawan-kawan nak begurau ker??


THIRD MMS!!





Ni lagi satu mms yang dihantar oleh gurl yang same..
gambar lengan dye yang penuh dengan "KURAP" kot?? Aku pun xpasti ape kat lengan dye tu?? Tapi lau difikirkan semula mana ade kawan-kawan nak bergurau antar mms mengarut-ngarut mcm ni exspecially yang ajak teman "TIDO" tu!! Memang x lah lau dah sampai tahap mcm tue... 



Ade lagi banyak bukti yang aku dapat.. Tapi cukuplah lau aku bagi tau yang ni je dulu.. Dah ade bukti mcm ni kire aku ni sengaja menuduh dye ade scandal lagi ker?? Dah sah-sah bukti tu mmg betul!!

No comments:

Post a Comment